Список сервісних центрів:
- Дніпро, вул. Запорізьке шосе, 26а
096 371 37 66
- Вінниця, вул. Добролюбова, 6
098 221 27 97
- Київ, вул. Бориспільська 9 корп. 113
093 864 69 16
- Харків, ТЦ «Барабашова», Афганська площадка 10-82-34
050 589 55 82
- Кривий Ріг, ул. Старовокзальна 5
067 539 43 43
- Львів, вул. Пересенківка 17
096 757 92 52
- Решетилівка, Полтавська область вул. Полтавська 4
066 175 77 95
-
Одеса 7 км, вул. Підгірна 547
099 308 48 40
063 764 70 67
-
Кам'янське, вул.Металургів 4
068 848 58 16
- Буча, вул. Горького 1
095 828 76 94
|
Гарантійне обслуговування
- Гарантія 2 роки
Ми ексклюзивний фірмовий інтернет-магазин ТМ Mächtz на території України та надаємо 2 роки гарантії від виробника на весь інструмент й 1 рік гарантії на акумуляторні батареї та зарядні пристрої. На даний момент у нас широка мережа сервісних центрів оснащених усіма необхідними комплектуючими та устаткуванням для забезпечення сервісного обслуговування.
Купуючи інструмент в нашому фірмовому інтернет-магазині, ви отримуєте правильно оформлений гарантійний талон. Це запорука того, що інструмент буде забезпечений необхідним гарантійним та сервісним обслуговуванням.
- Скільки триває ремонт?
Ми проведемо діагностику і відремонтуємо інструмент протягом 5 робочих днів з моменту отримання інструменту в сервісному центрі. У разі складної несправності - 14 календарних днів.
- Як здати інструмент в ремонт?
- Принесіть інструмент в будь-який сервісний центр, адреса якого вказана у списку.
- Надішліть Новою Поштою за адресою: м.Дніпро, вул. Запорізьке шосе, 26а. Перед відправкою зателефонуйте за номером 0963713766 і повідомте про намір відправити інструмент на експертизу. Доставка в сервісний центр безкоштовно.
- Що необхідно мати для отримання сервісного обслуговування?
- Інструмент в повній комплектації, крім витратного матеріалу;
- Заповнений гарантійний талон;
- Документ, що підтверджує дату продажу.
|
Повернення товару
Якщо придбаний товар Вам не підійшов, Ви можете його повернути протягом 14 днів, з моменту оплати, згідно Закону України «Про захист прав споживача».
Умови повернення товару:
-
Ви не використали товар, і він зберігся в такому вигляді, в якому придбали;
-
Цілісність комплектації та упаковки не порушена;
-
На товарі збережені заводські пломби та маркування;
-
Ви зберегли товарний чек.
Для повернення:
- Обов'язково повідомте нам про намір повернути товар по телефону:
(067)-101-15-50
(073)-101-15-50
(050)-101-15-50
- Надішліть товар Новою Поштою на адресу, вказану менеджером;
- Доставка повернення здійснюється за рахунок відправника;
- Ми перевіримо товар на дотримання 4х вищевказаних пунктів і повернемо вам повну суму повернення банківським переказом протягом 3х робочих днів, з моменту отримання товару;
- Ми зв'яжемося з Вами, якщо буде потрібна додаткова інформація.